Panama deel II & Costa Rica - Reisverslag uit Boquete, Panama van Wouter Eveline - WaarBenJij.nu Panama deel II & Costa Rica - Reisverslag uit Boquete, Panama van Wouter Eveline - WaarBenJij.nu

Panama deel II & Costa Rica

Blijf op de hoogte en volg Wouter

23 Maart 2013 | Panama, Boquete

Voor nu even een kort bericht; hebben al een tijdje geen computer meer in ons hostel gehad dus vandaar dat het wat langer heeft geduurd! We schrijven dit nu met Eef der hele oude telefoon, niet ideaal dus we houden het kort!
Vorige keer waren we in Boquete. Daar was het echt heel chill en hadden we eigenlijk ook wat langer willen blijven, maar Bocas stond op ons te wachten! :)
Bocas was zo lekker! Leuk hostel, leuke mensen, super mooie omgeving en redelijk weer. Zijn daar ook goed gaan stappen paar avonden met mensen uit het hostel. Van happy hour naar ladies night naar twee halen 1 betalen:)
Na Bocas zijn we dan eindelijk in Costa Rica! Via Cahuita, San José, Turrialba zijn we in Dominical beland, aan de Pacifische kust. Dus: heeeeeeeel warm! Goed bruin geworden daar en na 4 dagen door gegaan naar Quepos en vandaag aan belandt in Montezuma! Door de heilige paasweek in CR is het hier heel druk dus even kijken hoelang we aan de Pacifische kant kunnen blijven. We hebben een auto tot onze beschikking dus we zijn redelijk mobiel (rijden bijv geen bussen as donderdag en vrijdag)!
Binnenkort een langer stuk over onze belevenissen, nu gaan we de vrijdagavond maar is vieren met wat plaatselijke goedkope rum :)
Hebben trouwens ook al best wat beesten gezien: veel apen, wasbeertje, neusbeertje, krokodillen, diverse iguana's, vogels, luiaard etc ;)

X

• 23 Maart 2013 - 02:02

Debby:

Super leuk om te lezen!!!
    Xx

• 23 Maart 2013 - 07:19

Wolter En Willeke:

Mmmm het klinkt allemaal geweldig. Vooral op het weer ben ik superjaloers.... Geniet ervan! X W&W

• 23 Maart 2013 - 07:33

Irene:

Wat leuk allemaal! En lekker om een auto te hebben! Heel veel plezier! XX

• 23 Maart 2013 - 10:01

Cees En Irna:

Hoi, leuk om weer een stukje te lezen. hopen dat er gauw een computer ergens is voor de foto's.

Liefs

• 23 Maart 2013 - 11:54

Els En Jos Mens:

Wat leuk om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben! En al zoveel gezien hebben.
    Groetjes Jos en Els

• 25 Maart 2013 - 20:34

Eva:

Hahaha, dat is soms best een klus: een computer vinden! En als je er al eentje hebt gevonden, moet je ook nog op zoek naar internet :). Leuk dat jullie al zoveel dieren hebben gezien.
    Ik ga gauw verder naar het volgende verhaal, liefs xx ENJOY!