Voorbereiding reis Midden-Amerika! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Wouter Eveline - WaarBenJij.nu Voorbereiding reis Midden-Amerika! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Wouter Eveline - WaarBenJij.nu

Voorbereiding reis Midden-Amerika!

Door: Wouter en Eveline

Blijf op de hoogte en volg Wouter

04 Februari 2013 | Nederland, Vlaardingen

Hi allemaal!

Welkom op onze site!! Hier eerst nog even wat nieuws vanuit Vlaardingen voordat we over 3 weken naar Midden- Amerika vliegen! Nu we hier genoeg sneeuw en ijs hebben gezien wordt het hoog tijd voor de ZON! Vandaar dat we ook bezig zijn met de voorbereidingen voor onze reis waarvan we jullie natuurlijk op de hoogte willen houden!

We vertrekken op 27 februari naar Panama dan reizen we via Costa Rica, Nicaragua, Honduras, Guatemala en Belize richting Mexico. Wat we daar gaan doen? Vooral heel erg genieten van de zon, de mooie omgeving, het surfleven, duiken, de mooie eilanden, het uitgaansleven en natuurlijk gaan we ook om wat Spaans te leren! Op de terug weg vliegen we via Miami om daar onze reis nog even goed af te sluiten! Voor de echte spannende verhalen die gaan komen kunnen jullie je aanmelden voor onze nieuwsbrief zodat jullie de komende 4 maanden op de hoogte kunnen blijven van onze reis!

Heenreis: 27 februari vliegen we vanaf Schiphol om 09.15 naar New York, vanuit hier vliegen we om 17.14 naar Panama City.

Terugreis: 18 juni vliegen we om 13.15 vanaf Miami naar New York. Om 18.05 vliegen we dan naar Amsterdam en landen we op 19 juni om 07.45 weer op Schiphol!

Als nog iemand tips heeft over wat we vooral niet moeten vergeten om mee te nemen of mooie reistips, leuke adressen etc. dan zien we deze heel graag terug bij de reacties!

Adiós

Wouter en Eveline

• 04 Februari 2013 - 16:42

Jeroen:

Jááhhh! Gelukt! En dan een ik de eerste die reageerd! Wow!

• 04 Februari 2013 - 17:57

Els Mens:

Hoera het gaat beginnen over 3 weken!!!!!

• 04 Februari 2013 - 18:15

Irene:

Super leuk! Ik ga jullie zkr volgen!
    XX

• 04 Februari 2013 - 19:08

Wolter En Willeke:

Hai wereldreizigers, jeetje zeg is t al bijna zover? Ik ga jullie volgen! Groetjes w&w

• 05 Februari 2013 - 16:51

Anne Griffioen:

Hai! Super dat we allemaal mogen meegenieten en dat het bijna zover is! We hebben evt nog wat (oude) reisgidsen te leen, laat maar weten als je interesse hebt. Paar Tips volgen! Ciao!

• 13 Februari 2013 - 21:07

Eva:

Jooehoeee! Bijna zo ver, whoop whoop! Heel veel plezier, geniet lekker van alles & elkaar. Tot zaterdag! xx

• 18 Februari 2013 - 16:45

Annemieke:

Het is al bijna zo ver.Spannend hoor!Ik ga jullie zeker missen en wil eigenlijk stiekem mee ha ha!

• 22 Februari 2013 - 18:47

Henk Vos:

Wouter en Eveline,

Heel veel plezier en een hele goed reis gewenst. Ik hou contact. En Wouter nog bedankt voor de samenwerking en dat je de snoeppot geregeld hebt geleegd.

• 05 Maart 2013 - 14:35

Jeroen:

en is het leuke daar......? ze hebben zeker gene internet... ;-))

• 17 Maart 2013 - 12:04

Sjaak Mens:

Beste Wouter en Eveline.

Ik ben een neef van je vader.
    Heel veel plezier.
    Echt een wereld gebied, geniet er van.

Sjaak